sobota, 14 czerwca 2014

Nakrycia głowy

   Słońce zaczyna nam już nieźle przygrzewać, dlatego musimy coraz bardziej uważać na jego szkodliwe skutki. I właśnie z tej myśli zrodził się kolejny pomysł na post :)
   Ja jestem wielką fanką czapek i kapeluszy, dlatego pomału zaczynam już zbierać tegoroczną kolekcję nakryć głowy. Jak do tej pory udało mi się kupić tylko jednego snapbacka, który jest na prawdę przecudowny, bardzo oryginalny a to jest to czego szukam, kupując ubrania czy dodatki :)
  No to zapraszam na kolejne inspiracje :)


To jest mój najnowszy nabytek
A tu macie link do snapbacka: http://allegro.pl/czapka-full-cap-hit-blogerek-cwieki-rogi-i4088609477.html







Fullcap & Snapback

Fullcap - rodzaj kaszkietówki; czapka z płaskim daszkiem i złotą, odblaskową naklejką, co potwierdza, że jest oryginalna. Full caps noszą jeżdżący na desce, ale coraz częściej ubierają ją także niezwiązani z subkulturą skate. 

Snapback - jest to w miejskim slangu określenie regulowanej płaskim paskiem czapki baseballowej. Wszystkie pozostałe elementy konstrukcyjne są identyczne. Snapbacks są tańsze niż wbudowanymi czapki z daszkiem, i stają się coraz bardziej trendy w modzie miejskiej młodych





























Kapelusze

Kapelusz - nakrycie głowy składające się z ronda i główki. Wykonane z szerokiej gamy materiałów, produkuje się kapelusze filcowe, słomkowe czy skórzane.










 A na koniec dodam parę stylizacji, które nawiązują do dzisiejszego postu :)












 Przypominam, że klikając na zdjęcia możecie je powiększyć :)

7 komentarzy:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie bardzo fajne czapki i myślę, że ogólnie noszenie nakryć głowy jest bardzo fajne. Ja natomiast uwielbiam bardzo męskie kaszkiety https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-wiosna-lato/338-2526-kaszkiet-meski-gatsby-letni.html i jestem przekonany, że pasują one wręcz do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem przekonana, że jak najbardziej nakrycia głowy są ładne i fajnie jeśli noszą je również mężczyźni. Bardzo mi się spodobał także wpis https://modaija.pl/nakrycia-glowy-dla-gentlemanow/ gdzie fajnie określono sprawdzone nakrycia głowy dla gentelmanów.

    OdpowiedzUsuń